MODUL
FACTURARE
Prin intermediul acestui modul se poate realiza emiterea, tiparirea si gestionarea de facturi fiscale, facturi proforma, avize de insotire a marfurilor,
chitante, emise de societatea dumneavoastra.
Utilizarea Economis va permite optimizarea procesului de facturare in societate, programul putand fi instalat pe mai multe statii de lucru,
nefiind necesara configurarea datelor initiale decat o singura data, informatiile fiind recunoscute in retea. De asemenea se pot fixa si neveluri de
acces diferite pentru mai multi utilizatori ai programului.
Functionalitati modul facturare:
-
Se introduc in program seriile pentru fiecare document financiar (factura fiscala, factura profroma, chitanta, aviz de insotire).
Fiecare document se va emite cu numar consecutiv respectandu-se reglementarile legale in vigoare. Se pot stabili serii distincte ale
tuturor documentelor pentru aceeasi societate.
-
Procesul de emitere a facturilor este simplificat prin faptul ca programul recunoaste produsele salvate in baza de date si caracteristicile acestora
-
Permite generarea automata de documente – transformarea unei facturi proforma in factura fiscala, generarea unui aviz de
insotire pe baza unei facturi sau invers, generarea de chitante pentru facturile emise.
-
Pe fiecare document emis se poate insera sigla societatii emitente. Pozitia si dimensiunea / rezolutia siglei sunt 100% modificabile de catre utilizator.
-
Programul opereaza cu toate cotele de TVA, setate pentru fiecare produs in parte. Societatea poate fi setata ca fiind platitoare sau neplatitoare de TVA,
influentand includerea/excluderea coloanei de TVA pentru fiecare document emis.
-
Programul permite emiterea facturilor fiscale in RON si introducerea cursului valutar pe factura.
-
Pretul produselor poate fi memorat de program (optiune valabila pentru societatile care nu au fluctuatii frecvente de pret,
operand cu preturi de lista) sau introdus manual de catre operator pentru fiecare document in parte.
Nomenclator produse
-
Gruparea produselor intr-un numar nelimitat de categorii pe un numar nelimitat de nivele.
-
Editarea produselor prin definirea unor caracteristici calitative.
Acces la istoricul complet al fiecarui produs: cine, cand si cum a modificat fiecare produs in parte.
-
Actualizarea stocului existent de catre utilizator, stocul urmand a fi descarcat cantitativ automat de catre program la emiterea avizului de insotire a marfurilor.
Nomenclator clienti
-
Editarea datelor despre clienti, stabilirea categoriilor din care fac parte si a altor caracteristici calitative.
-
Acces la istoricul complet al fiecarui client: cine, cand si cum a modificat fiecare client in parte.
-
Actualizarea datelor despre clienti pe baza incasarilor efectuate,
in momentul emiterii unei chitante vedeti ce facturi sunt incasabile si puteti opta pentru incasarea partiala sau totala a uneia sau mai multor facturi
-
Stabilirea scadentarului periodic
-
Analiza financiara a rentabilitatii clientului pe diferite perioade de timp
-
Generarea fisei clientului pe diferite perioade pentru punctarea informatiilor cu departamentul contabilitate